loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 104 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ تو فقط موندی پیمان پیتون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پیمان به نام تو فقط موندی

تنظیم: علیرضا مختاری، شعر و موزیک: رضایا

Peyman Python – To Faghat Moondi

 

متن آهنگ شاد تو فقط موندی پیمان پیتون:

دل من با دل تو عاشق و بیقراره

دل من هیچکی را قد تو دوست نداره

میشه این زندگی قشنگتر از همیشه

اگر عشق من دیگه سر به سرم نذاره

تو با اولین نگات قلبما لرزوندی

خودتم عشقا تو چشمام میدونم خوندی

همه از زندگیم رفتن تنها شدم تو فقط موندی تو فقط موندی

دیگه نیستم کسی را جز تو نیستم 

تو تنفس شدی برام همه کس شدی برام

دانلود آهنگ شاد 93

تو دلم هیچکی به جز تو نمیخوام جا شه

زندگی هرجا برم عطر تو همراشه

همه دنیای منی عمر منی جون بخواه

من میگم باشه من میگم باشه

بگو چی اندازه چشمای تو جذابه

دلم هر ثانیه از عشق تو بی تابه

مثل احساسی که امروز به تو داره

دیگه کمیابه دیگه کمیابه

دیگه نیستم کسی را جز تو نیستم 

تو تنفس شدی برام همه کس شدی برام

دانلود آهنگ جدید پیمان با نام تو فقط موندی دانلود آهنگ با لينک مستقيم - کیفیت 128

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 884
  • بازدید ماه : 1,888
  • بازدید سال : 10,750
  • بازدید کلی : 105,134