loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 71 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی جواد هنرمند به نام تولد با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مرتضی ساعتچی / ملودی : مسعود صداقتی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : کمال صــــداقت )
( تهیه و تولید : بیپ گروپ / مدیر تبلیغات اینترنتی : معین سعادتمند)

باوان صدا

JavadH500 دانلود آهنگ جدید جواد هنرمند به نام تولد

 

-

—————————–

دانلود آهنگ جواد هنرمند به نام تولد

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Javad Honarmand – Tavallod

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Javad Honarmand – Tavallod

——————————

متن آهنگ جواد هنرمند به نام تولد

من این بغضی که تو سینم نشسته دوست دارم

عجیبه اون که قلبم رو شکسته دوست دارم

همه دنبال چتر میگردن اینجا زیر بارون

ولی من بارونو با چتر بسته دوست دارم

من همونم که برای بغض ابرا گریه کردم

تنها بودم به تنهاییم همیشه تکیه کردم

توی جشن تولدم کسی غیر از خودم نیست

من این آهنگو به قلبم به حسم هدیه کردم

مهم نیست حال روزای من چه گریه داره

اگه حتی خیالتم منو تنها بذاره

بازم این آسمون ابریو این حال دلگیر

میدونم از منه کردی بهشتی کم میاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,055
  • بازدید ماه : 2,059
  • بازدید سال : 10,921
  • بازدید کلی : 105,305