loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 232 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی احمدرضا نساجان به نام هنوزم خیالت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : محمد بکرانی / آهنگ و تنظیم : مرتضی نساجان )

fhfhfh دانلود آهنگ جدید احمدرضا نساجان به نام هنوزم خیالت

-

—————————–

دانلود آهنگ احمدرضا نساجان به نام هنوزم خیالت

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Reza Nassajan – Hanoozam Khialet

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Reza Nassajan – Hanoozam Khialet

——————————

متن آهنگ احمدرضا نساجان به نام هنوزم خیالت

خیالت هنوزم منو میبره به روزای شیرین دل دادگی

همش خاطرتو ورق میزنم تا معنا بگیره برام زندگی

می خنده هنوزم نگاهت به من تو عکسی که دارو ندار منه

همیشه به چشمای تو زل زدم تو شبهای دلگیر کار منه

مثل لحظه ی ناب عاشق شدن هنوزم به رویای تو دلخوشم

با فکرتو سر میکنم روز و شب دارم اینجوری دردمو میکشم

دارم قسمتو باورش میکنم دارم سخت میگیرم آسون بشی

تو شاید نفهمی منو تا ابد داری سمت چه برزخی میکشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 9,433
  • بازدید کلی : 103,817