loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 407 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ زیبا و خاطره انگیز کفتر کاکل بسر با صدای معین

دانلود آهنگ معین کفتر کاکل بسر

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین بهمراه متن ترانه |

” درخواستی کاربران گرامی سایت “

moein full دانلود آهنگ معین کفتر کاکل بسر

دانلود آهنگ معین کفتر کاکل بسر در ادامه مطلب …

متن آهنگ کفتر کاکل به سر

کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
بگو به یارم نکن آزارم
بگو برگرده چشم به راشم من
خاطر خاشم من چشم به راشم من
خاطر خاشم من
من برات هر چی میگفتم همه از دل بود
همه از دل بود همه از دل بود
تو برام هر چی میگفتی همه باطل بود
همه باطل بود همه باطل بود
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
بگو به یارم که دوسش دارم
بگو برگرده چشم به راشم من
خاطر خاشم من چشم به راشم من
خاطر خاشم من
من برات هر چی میگفتم همه از دل بود
همه از دل بود همه از دل بود
تو برام هر چی میگفتی همه باطل بود
همه باطل بود همه باطل بود
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
بگو به یارم که دوسش دارم
بگو برگرده چشم به راشم من
خاطر خاشم من
چشم به راشم من خاطر خاشم من
من برات هر چی میگفتم همه از دل بود
همه از دل بود همه از دل بود
تو برام هر چی میگفتی همه باطل بود
همه باطل بود همه باطل بود
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر وای وای
بگو به یارم که دوسش دارم
بگو برگرده چشم به راشم من
خاطر خاشم من
چشم به راشم من
خاطر خاشم من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 9,368
  • بازدید کلی : 103,752