loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 1664 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آلبوم قدیمی و خاطره انگیز معین بنام هوس

آلبوم قدیمی‌معین با نام هوس

به همراه متن تمامی‌آهنگهای آلبوم

آلبوم هوس استاد نصرالله معین نجف آبادی شامل آهنگ‌های زیر می‌باشد :

آهنگ هوس از معین / آهنگ سفره از معین / آهنگ پنجره از معین

آهنگ لیلی و مجنون از معین / آهنگ دلم گرفته از معین

تولید شده در سال ۱۳۶۴


 

دانلود آلبوم به صورت یکجا

Download

دانلود به صورت تکی

     01 - Havas
     02 - Sofreh
     03 - Panjereh
     04 - Leili o Majnoon
     05 - Delam Gerefteh

————————————————————

 

متن آهنگ هوس با صدای استاد معین

برای من نوشته
گذشته‌ها گذشته
تمام قصه‌هام هوس بود
برای او نوشتم
برای تو هوس بود
ولی برای من نفس بود
کاشکی خبر نداشتی
دیونه نگاتم
یه مشت خاک ناچیز
افتاده ای به زیر پاتم
کاشکی صدای قلبت
نبود صدای قلبم
کاشکی نگفته بودم
تا وقت جون دادان باهاتم
نوشته هرچه بود تموم شد
نوشتم عمر من حروم شد
نوشته رفته ای زیادم
نوشتم شمع رو به بادم
نوشته در دلم هوس مرد
نوشتم دل توی قفس مرد
کاشکی نبسته بودم
زندگیمو به چشمات
کاشکی نخورده بودم
به سادگی فریب حرفات
لعنت به من که آسون
به یک نگات شکستم
به این دل دیونه
راه گریز و ساده بستم

 

—————————————————-

متن آهنگ سفره با صدای استاد معین

بیا دست قشنگ مهربانت را عصایی کن که برخیزم
و شور انگیز و شوق آلود بدامان شقایقها بیاویزم
بدزدم تیشه فرهاد عاشق را و بی پروا چنان رعدی بنای سنگی غم را فرو ریزم
بسازم کلبه عشقی میان باغ فرداها و حافظ وار بر بام فلک طرحی دگر از عشق اندازم و نقش دیگری ریزم
بیا واکن لبانم را به تکرار سرود عشق که من آن مرغ غمگین شباویزم
دلم می‌خواد تو سفره مون
یه لقمه نون داشت پر عشق
وسط برکتش میشد
هر چی که خواست از خود عشق
دلم می‌خواست تو باغچه مون می‌کاشتمت
گل می‌دادی
رنگ و وارنگ از همه رنگ نرگس و سنبل می‌دادی
دلم می‌خواست میشد واست
دشت رو چراغونش کنم
ماه رو بزارم تو چشات
ستاره بارونش کنم
وسط میدون ببرم بازار رو ارزونش کنم
داد بزنم خاطر خواتم عشق رو فراوونش کنم

گلاب قمصر میشدی به مرگ گل جون میدادی شاخه به شاخه برگ به برگ به لپشون خون میدادی
گریه عاشق میشدی نم نم بارون میدادی به شاعرای در به در شعر فراوون میدادی

 

———————————————————-

متن آهنگ پنجره با صدای استاد معین

صبح که در پنجره تون وا می‌شه
خورشید از اون روزنه پیدا می‌شه
خاطره انگیز میشه باغ لبت
وقتی گل خنده شکوفا می‌شه

به که چه زیبایی گرم و دل آرایی مثل یه رویایی
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه جدا
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه
آسمون قلب تو آفتابیه
شهر شب از روی تو مهتابیه
آسمون قلب تو آفتابیه
شهر شب از روی تو مهتابیه
به که چه زیبایی گرم و دل آرایی مثل یه رویایی
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه جدا
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه جدا
صبح که در پنجره تون وا می‌شه
خورشید از اون روزنه پیدا می‌شه
خاطره انگیز میشه باغ لبت
وقتی گل خنده شکوفا می‌شه

به که چه زیبایی گرم و دل آرایی مثل یه رویایی
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه جدا
دل من دیوونه برای تو پریشونه
بیا که دلم ز تو به خدا نمیشه جدا

 

—————————————————————

متن آهنگ لیلی و مجنون با صدای استاد معین

بیا تا لیلی و مجنون شویم، افسانه اش با من
بیا با من به شهر عشق رو کن، خانه اش با من
بیا تا سر به روی شانه هم را ز دل گوییم
اگر مویت چو روزم شد پریشان، شانه اش با من
در میخانه چشمت، به گلگشته نگه وا کن
خرابم کن خراب، آبادی ویرانه اش با من
سلام ای غم، سلام ای همزبان مهربان دل
پر پرواز وا کن چون پرستو، لانه اش با من
مگو دیوانه خو زنجیر گیسو را ز هم وا کن
دل دیوانه دیوانه دیوانه اش با من
در این دنیای وانفسای حسرت زای بی فردا
خدایا عاشقان را غم مده، شکرانه اش با من
مگو دیگر سمندر در دل آتش نمی‌سوزد

تو گرمم کن به افسون، گرمی‌افسانه اش با من
چه بشکن بشکنی دارد، فلک در کار سرمستان
تو پنهان بشکن این، نشکستن پیمانه اش با من

 

————————————————————

متن آهنگ دلم گرفته با صدای استاد معین

دلم گرفت از آسمون، هم از زمین هم از زمون
تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هر چی بگم
من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی‌دم
امشب از اون شبهاست که من، دوباره دیوونه بشم
تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم
امشب از اون شبهاست که من، دلم می‌خواد داد بزنم
تو شهر این غریبه‌ها دردم رو فریاد بزنم
از این همه دربه دری تو قلب من قیامته
چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته

از این همه در به دری به لب رسیده جون من
به داد من نمیرسه خدای آسمون من

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 9,416
  • بازدید کلی : 103,800