loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 131 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محمد ویسی و مهدی همت به نام خداروشکر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
( ترانه : محمد ویسی / تنظیم : سالار عبدی )
( میکس و مسترینگ : حسین همت / کاری از استودیو ارغوان )

MehdiHemmaat دانلود آهنگ جدید محمد ویسی و مهدی همت به نام خداروشکر

-

—————————–

دانلود آهنگ محمد ویسی و مهدی همت به نام خداروشکر

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Veysi – Khodaro Shokr | Ft Mehdi Hemmat

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Veysi – Khodaro Shokr | Ft Mehdi Hemmat

——————————

متن آهنگ محمد ویسی و مهدی همت به نام خداروشکر

چقدر خوبه تو این دنیا کنارم تورو دارم

خداروشکر خوشبختم کنار تو چه خوشحالم

خداروشکر دستامون به دست هم وابستست

همین خوبه که راه غم به قلب هردومون بستس

خداروشکر تو این برزخ من و تو همدیگرو داریم

از این عشقی که بین ماست دیگه دست بر نمیداریم

خداروشکر با چشمات شب تارو به سر کردم

خدایا شکر هر لحظه واسه اون چشمامو تر کردم

خداروشکر واسه اینکه تورو هدیه به من داده

خداروشکر هر لحظه که اونم حس منو داره

من از روزای بی احساس از عشق بی ثمر دورم

دانلود آهنگ جدید محمد ویسی و مهدی همت خداروشکر

من این قلبو یوقتایی با اشک چشم میشورم

خداروشکر این روزا کنارم عشقتو دارم

تا وقت مردنم دست از نگاهت بر نمیدارم

خداروشکر با چشمات به عمق عشق سفر کردم

خدایا شکر ممنونم واسه اون چشمامو تر کردم


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 9,401
  • بازدید کلی : 103,785