loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 120 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبا و شنیدنی حامد تیموری به نام اگه با من باشی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه: مریم اسدی / موزیک: میلاد باران / تنظیم: امیر عابدی )

Hamed دانلود آهنگ جدید حامد تیموری به نام اگه با من باشی

-

—————————–

دانلود آهنگ حامد تیموری به نام اگه با من باشی

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hamed Teymouri – Age Ba Man Bashi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hamed Teymouri – Age Ba Man Bashi

——————————

متن آهنگ حامد تیموری به نام اگه با من باشی

حالم اونقدر خوبه که فقط می خندم

به این احساس خوب بدجوری پا بندم

بیشتر از هر چیزی واسم ارزش داری

بودنت مثل یه خوابه تو بیداری

اگه با من باشی همه ی دنیا هیچ

تو حقیقت داری اینهمه رویا هیچ

اگه با من باشی دلم آروم میشه

معنی خوشبختی با تو معلوم میشه

خنده هات شیرینه خوبیات بی حده

دانلود آهنگ جدید حامد تیموری اگه با من باشی

من تورو دوست دارم نازنیم قده

نفسم احساسم زندگیم رویاهام

من تورو از جونم حتی بیشتر میخوام

حتی بیشتر میخوام…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 1,876
  • بازدید سال : 10,738
  • بازدید کلی : 105,122