loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 115 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام کی باورش میشه

آهنگ کی باورش میشه با صدای میلاد باران

موزیک جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه

دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ


 

Mp3 – 320

Download

Mp3 – 128

Download


کی باورش میشه من این روزا تنهام

دیگه نشونی نیست از هیچکی تو دنیام

کی باورش میشه غصم فراوونه

اسم خودم حتی یادم نمیمونه

کی باورش میشه من خیلی غم دارم

من خیلی چیزارو اینروزا کم دارم

کی باورش میشه من خیلی دلتنگم

با ساعتو لحظه تقویم میجنگم

تنهای تنهامو دنیا سر جاشه

یعنی میشه بازم مثله تو پیدا شه

کی باورش میشه

اصلا کی میدونه روز و شبم مثله

موهات پرییشونه

شعر آهنگ جدید میلاد باران کی باورش میشه

تنهای تنهامو دنیا سر جاشه

یعنی میشه بازم مثله تو پیدا شه

من باورم میشه

باید که باور کرد خوشبختی هر جایی

با این صدا برگرد با این صدا برگرد

کی باورش میشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 1,877
  • بازدید سال : 10,739
  • بازدید کلی : 105,123