loading...
دانلود آهنگ جدید|فیلم جدید|باوان صدا
AƊMǀƝ بازدید : 163 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Saman Jalili – SardarGom

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شاد سامان جلیلی با نام سردرگم

ترانه سرا : امید علیجانی ، تنظیم : امید شیرمحمدی

 

5848548373473473

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۳۴ مگابایت

» دانلود آهنگ سردرگم «

 

همه شهر عاصین از دست من که اینقدر درگیر بی تو بودنم
که میگردم سراسیمه پیت مدام در حال ترانه خوندنم
چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ توی تکرار من
یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من
همه شهر عاصین از دست من که اینقدر درگیر بی تو بودنم
که میگردم سراسیمه پیت مدام در حال ترانه خوندنم
چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ توی تکرار من
یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من
شدم سر درگم دنیای تو بدنبالت پی آواز تو
چه تقدیری رقم زد عشق به پایانم کشید آواز تو
چه رویایی شدی توو دهن من شدم هیچو تویی تکرار من
یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟(میتوانید یک یا بیشتر از یک گزینه را انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 9,239
  • بازدید کلی : 103,623